הסדנה שמראה איך ליצור שינוי, לרתום את הקהל ולהפיח חיים בדרך לפרזנטציה מנצחת


האם אפשר להריח רעיון? לגעת במסר או לצחוק בזמן פרזנטציה? על מנת לייצר שינוי ולהפיח חיים ברעיון, מקטן ועד גדול, צריך לדעת איך לתקשר אותו באופן שיעורר השראה ויכניס את הקהל להאזנה. סטוריטלינג הוא כלי שמאפשר לנו מגוונן דרכים מקוריות, מעניינות וייחודיות לרתום את הקהל, לשחק עם הדמיון שלו ולמשוך אותו בצמות.

הסדנה שמראה איך ליצור שינוי, לרתום את הקהל ולהפיח חיים בדרך לפרזנטציה מנצחת
מה הסיפור עם Storytelling?
על מנת לייצר שינוי ולהפיח חיים ברעיון צריך לדעת לתקשר אותו באופן מעורר השראה שמניע לפעולה. סטוריטלינג היא היכולת ליצור משמעות בכל סיפור על ידי הצבת הקהל במרכז - הם הם הגיבור של הסיפור - בין אם הקהל הם הלקוחות ובין אם הם העובדים. דרך סיפורים אנחנו מרגישים את האחר, וכשיש רגש - יש גם פעולה.

סדנת Storytelling של המרכז הבינלאומי לכנסים, תציג את האופן בו סיפורים, מטפורות והומור מניעים אחרים לפעולה.


הסדנה תיערך ביום ד' – 18/03/20
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב.




בסדנה יוצג מודל ה-StoryCompass החדשני והבלעדי לסדנה זו, שיוביל אתכם באמצעות שלבים ברורים ופשוטים לפיצוח אסטרטגיית הסיפור הנכון כדי להוביל את הקהל להגשמה. באמצעות המודל אתם מגדירים נכון את קהל היעד, מגדירים את הצורך ויוצרים מסרים המאפשרים הנעה לפעולה!

שיטת העבודה הייחודית שלנו המנחות מהוות כלי מולטידיספלינרי המשלב סטוריטלינג, רטוריקה, הבנה עסקית ושיווקית מעמיקה. סדנת הסטוריטלינג תשמש אתכם ככלי ניהולי לכל דבר (StoryLiving). לכן, מעבר ליצירת סיפור פנים ארגוני, הסדנה תחשוף כלים להעברת מסרים עד אחרון העובדים בארגון

הסטוריטלינג היא קפיצה אבולוציונית של ההתנהלות העסקית במאה-21.קפצו לשם איתנו !

דמי רישום מוזלים לנרשמים עכשיו! 

קהל יעד
הסדנה מיועדת למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי שיווק, מנהלי הדרכה, מנהלים בכל הרמות והתפקידים וכל מי שרוצה או צריך להשפיע בישיבת צוות, לערוך פרזנטציה עסקית או להעביר מצגת ולעמוד מול קהל.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם  - הירשמו עכשיו!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן