איך לארוז את הסיפור כך שישאיר חותם וישרת את המטרה!


בואו ללמוד איך לארוז את הסיפור שלכם כך שישאיר חותם וישרת את המטרה! בואו לגלות איך יוצרים משמעות ועניין למספרים ולסטטיסטיקות. בואו ללמוד איך לפשט מסרים מורכבים ולייצור הקשבה. ובואו לתרגל הנגשת משתנים ולהיחשף לכלים שיהפכו את הפרזנטציה לבלתי נשכחת ומעוררת חזון.

איך לארוז את הסיפור כך שישאיר חותם וישרת את המטרה!
הסדנא תיערך ביום ג' – 28/05/19
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב.


Storytelling היא מתודולוגיה שמאפשרת לתקשר עם קהלי מטרה דרך מסרים, ויזואליה ושפת גוף. בסדנא נלמד איך להשיג שליטה בסיפור שלנו ואיך להעביר אותו לקהלי היעד בצורה האפקטיבית ביותר.

על מנת לייצר שינוי ולהפיח חיים ברעיון, מקטן ועד גדול, צריך לדעת איך להציג אותו באופן שיעורר השראה ויכניס את הקהל להאזנה. סטוריטלינג הוא כלי שמאפשר לנו מגוון דרכים מקוריות, מעניינות וייחודיות לרתום את הקהל.

הסדנא תסייע בהגדרת קהל היעד, הקשבה, שימוש בשפת גוף, יצירת מסגור וקונטקסט, פיצוח הבנת הערך, לוגיקה, שימוש בדוגמאות אישיות, שימוש בעזרים וויזואליים, ויזואליזציה של דאטה ושל מודלים עסקיים, יציקת משמעות למספרים ולסטטיסטיקות, הפשטה של מסרים מורכבים והנגשת המשתנים והפיכתם לבלתי נשכחים ומעוררי חזון.
למשתתפים תוענק תעודה מהודרת בפירוט החומר הנלמד.

קהל יעד
הסדנא מיועדת למנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי שיווק, מנהלי הדרכה, מנהלים בכל הרמות והתפקידים וכל מי שרוצה או צריך להשפיע בישיבת צוות, לערוך פרזנטציה עסקית או להעביר מצגת ולעמוד מול קהל.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם  - הירשמו עכשיו!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן